چرا کراتینین سطح بمانید بالا پس از دیالیز
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

چرا سطح کراتینین پس از دیالیز بالا باقی بماند؟ دیالیز نامیده می شود کلیه مصنوعی، زیرا می تواند کلیه آسیب دیده جایگزین برای حذف مواد زائد، آب اضافی و سموم از بدن. به طور کلی، دیالیز می کند دارای یک اثر آشکار و سریع در کاهش سطح کراتینین بالا. اما بعضی اوقات مردم را پیدا خواهد کرد که سطح کراتینین خود باقی بماند بالا پس از دیالیز، به طوری که آنها در مورد آن نگران هستند و مشتاق می خواهند بدانند که دلایل، در زیر من به شما دلایل و راه حل در مورد آن به من بدهید.

چرا مرحله سطح کراتینین پس از دیالیز بالا؟

دو عمدتا علل سطح کراتینین بالا بعد از دیالیز وجود دارد:

یکی از اولین دیالیز ناکافی، این بدان معناست که دیالیز می کند کراتینین را حذف کنید از خون به طور کامل است. بلند مدت دیالیز ناکافی است به احتمال زیاد به علت برخی از عوارض تهدید کننده زندگی است.

دوم سطح کراتینین بیمار تا بین دو دیالیز می رود. دیالیز درمان جایگزینی کلیه به جای تعمیر کلیه آسیب دیده است، پس از آن می تواند سطح کراتینین بالا بیماران تنها کمتر 'به طور موقت و کراتینین سرم بالا می رود به راحتی بین فواصل دیالیز. برای اینکه سطح کراتینین بالا پایین آمده و حفظ ثبات برای یک مدت طولانی، تعمیر بهبود عملکرد کلیه کلیه و آسیب دیده ضروری است.

چگونه به کاهش کراتینین بالا بدون دیالیز؟

همانطور که در بالا اگر مردم می خواهند برای حفظ سطح کراتینین اشاره شد، آنها نیاز به تعمیر کلیه های آسیب دیده و بهبود عملکرد کلیه است. پزشکی میکرو چینی Osmotherapy به عنوان یکی از ترکیب کاملی از طب سنتی گیاه چینی و طب غربی، می تواند کمک به مردم برای رسیدن به این هدف.

اگر می خواهید به دانستن بیشتر در مورد پزشکی میکرو چینی Osmotherapy و یا نیاز به هر گونه کمک در درمان بیماری های کلیوی و یا کاهش سطح کراتینین بالا، شما به انجمن خوش آمدید با ما تماس بگیرید از طریق ایمیل هستند، ما بهترین های ما سعی خواهد کرد به شما کمک کند. ایمیل ما: kidney-support@hotmail.com

http://www.kidney-support.org/dialysis/4052.html





:: برچسب‌ها: دیالیز، سطح کراتینین بالا، چرا سطح کراتینین ماندن پس از دیالیز بالا ,
:: بازدید از این مطلب : 441
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 20 بهمن 1393 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: